10 اشتباه در زمان استفاده از کانسیلر
یک شنبه 16 شهريور 1399 ساعت 16:0 | بازدید : 317 | نویسنده : jd | ( نظرات )

کانسیلرها به عنوان زیرساز آرایش برای پوشاندن جای جوش، لک و قرمزی مورد استفاده قرار می گیرد. زمانی که کرم پودر قادر به پوشاندن مشکلات صورت نیست، کانسیلر به کار می آید اما کانسیلر نیز همانند تمام محصولات آرایشی باید به درستی مورد استفاده قرار گیرد تا بهترین کاربری را از آن بگیریم.

در وبلاگ میس و مستر مطلب کاملی درباره خرید کانسیلر میس و مستر و نحوه استفاده از آن قرار داده ایم. در این مطلب نیز به بررسی چند اشتباه رایج آرایشی در زمان استفاده از کانسیلر پرداخته و روش صحیح استفاده از آن را توضیح می دهیم.

رسیدگی به پوست را در برنامه روتین خود قرار دهید.

بسیاری از افراد فقط در مهمانی ها به یاد لکه های صورت خود می افتند و با استفاده از کانسیلر آن ها را می پوشانند اما رسیدگی به پوست و مشکلات صورت باید در برنامه روتین شما قرار گیرد و بدین منظور از انواع ماسک ها، کرم ها و سرم های مناسب پوست خود استفاده کنید تا به مرور این مشکلات را برطرف کنید. زمانی که به پوست خود نمی رسید به مرور ممکن است باعث بیشتر شدن مشکلات آن شوید. همچنین هر بار قبل از آرایش حتما از شوینده ها، کرم مرطوب کننده و حتی کرم دور چشم برای آماده کردن صورت خود استفاده کنید.

نیازی به مصرف زیاد کانسیلر نیست.

برخی اوقات برای پوشاندن جای جوش و لکه های صورت بیش از حد کانسیلر می زنیم اما این کار صحیح نیست و فقط باعث کیکی شدن کانسیلر روی پوست می شود. به جای این کار اول اینکه از کانسیلر برندهای معتبر استفاده کنید و به جای اینکه در نظر گرفتن قیمت کانسیلر بیشتر به کیفیت آن اهمیت دهید. دوم اینکه به جای کشیدن کانسیلر روی پوست، آن را با ضربه های ملایم روی نواحی مورد نظر خود بزنید.

از رنگ های مختلف کانسیلر برای پوشاندن مشکلات متفاوت پوستی استفاده کنید.

هر رنگ کانسیلر می تواند عارضه ای با رنگ مکمل خود را بپوشاند. به طور مثال کانسیلر سبز برای پوشاندن عارضه های با رنگ قرمز همچون جای جوش می آید و در روز گونه، اطراف خط بینی، زیر لب و روی پیشانی می توانید از آن استفاده کنید. کانسیلر زرد برای زیر چشم به کار می رود که تن آبی یا بنفش این نواحی را خنثی کند. کانسیلر بنفش برای زردی های روی بینی، پایین چانه و بالای پیشانی استفاده می شود و کانسیلر نارنجی نقاط تیره روی صورت را می پوشاند. بنابراین اگر پوشانندگی بالایی از کانسیلر می خواهید از هر رنگ در محل صحیح آن استفاده کنید. 

کانسیلر را روی پوست خود تثبیت کنید.

استفاده از یک لایه پودر تثبیت کننده به ماندگاری کانسیلر شما کمک می کند. این کار به ابریشمی شدن پوست شما هم کمک می کند. البته پودر تثبیت کننده نباید اطراف چشم به کار رود بنابراین در زمان استفاده از آن احتیاط کنید.

ترتیب استفاده از مواد آرایشی را رعایت کنید.

همانطور که در نکته آماده سازی پوست اشاره کردیم، ابتدا باید صورت کاملا پاکسازی شود. سپس از کرم مرطوب کننده استفاده کنید. پس از آن استفاده از پرایمر باعث می شود که کرم پودر روی صورت ماسیده نشود. البته در انتخاب پرایمر دقت کنید و با توجه به نوع پوست خود انتخاب صحیحی داشته باشید. بدین منظور می توانید برای خرید پرایمر میس و مستر را انتخاب کرده و اطلاعات کامل درباره هر محصول را قبل از خرید مطالعه کنید.

پس از پرایمر نوبت به استفاده از کرم پودر است. کرم پودر تا حدودی به اصلاح صورت شما کمک می کند اما اگر نقاط یا ایراداتی از پوست شما با کرم پودر پوشانده نشد، به سراغ کانسیلر مناسب بروید. استفاده از کانسیلر قبل از کرم پودر یکی از اشتباهاتی است که تاثیر کانسیلر را کاهش می دهد.

از براش مناسب برای زدن کانسیلر روی صورت استفاده کنید.

برخی افراد از انگشتان خود برای به کار بردن مواد آرایشی روی صورت استفاده می کنند اما بعضی از نواحی صورت همچون زیر چشم ها به خوبی با انگشتان پوشانده نمی شود. بنابراین استفاده از براش های ظریف و لطیف یا انتهای باریک پدهای بیوتی بلندر در زمان به کار بردن کانسیلر روی صورت بسیار به کار می آیند و پوشانندگی بسیار خوبی برای شما خواهند داشت.

در این مطلب درباره 6 اشتباه رایج در زمان استفاده از کانسیلر صحبت کردیم و روش درست را هم توضیح دادیم. بنابراین اگر از پوشانندگی کانسیلر روی پوست خود راضی نیستید، این راه ها را امتحان کنید تا شاهد تغییرات فوق العاده ای باشید.

 

https://www.missomister.com/%da%a9%d8%a7%d9%86%d8%b3%db%8c%d9%84%d8%b1-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d9%88-%d9%86%d8%ad%d9%88%d9%87-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%88-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%81%d8%a7%d8%af%d9%87-%d8%a7%d8%b2-%d8%a2%d9%86/

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
لینک دوستان
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان معرفی لوازم آرایشی از بهترین برندها و آدرس tarlaan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 7
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 2
:: بازدید ماه : 38
:: بازدید سال : 132
:: بازدید کلی : 667